تزریق تسکین‌دهنده‌های مضر را متوقف کنید

تزریق تسکین_دهنده_های مضر را متوقف کنید

اوزون‌تراپی به همراه سونوگرافی

در مطالب قبلی اطلاعاتی درمورد تزریق دارو برای درمان درد شرح داده شد. یکی از معروف‌ترین داروهای تزریقی در اغلب کلینیک‌ها کورتیکواستروئید (کورتون) است. اثر درمانی کورتیکواستروئید برای درمان درد موقتی است و تزریق باید به دفعات انجام شود. تکرار تزریق کورتیکواستروئیدها باعث پیشرفت بیماری و ضعف عضلات، پارگی عضلات و تغییرات آرتروز (Degeneration) می‌شود. علاوه‌بر این موارد کورتیکواستروئیدها عوارض مختلف دیگری نیز در بدن دارند. داوطلبان اصلی تزریق برای تسکین درد افراد مسن هستند. این گروه از افراد اغلب درگیر بیماری‌های زمینه‌ای هستند که تزریق کورتیکواستروئیدها می‌تواند شدت آن‌ها را بیشتر کند. بیماری‌هایی مانند:

  • پوکی استخون
  • بالا رفتن قند خون به ‌خصوص در افراد مبتلا به دیابت
  • بالا رفتن فشار خون

به‌ خاطر این مشکلات باید داروهای بی‌ضرری جایگزین کورتیکواستروئیدها برای تزریق ‌شوند. دکتر باقرزادی از تکنیک جدید اوزون تراپی استفاده می‌کند.
درمان درد شانه با اوزون تراپی

مزایای ازون‌ تراپی

  • ضد التهاب
  • ضد درد
  • ترمیم کننده

چه زمانی تزریق انجام می‌شود؟

اگر فیزیوتراپی‌ها برای بهبودی بیمار نتیجه‌ای ندهد تزریق دارو بهترین راه‌حل است. برخی بیماران به‌خاطر درد شدید نمی‌ توانند تحت فیزیوتراپی قرار گیرند. درد به بیمار و پزشک اجازه نمی ‌دهد که به راحتی تمرین‌ها و حرکات لازم برای بازتوانی شانه را انجام دهند. این بیماران به‌خصوص شب‌ها درد زیادی را احساس می ‌کنند و نمی ‌تواند روی شانه دردناک خود دراز بکشند. این افراد همچنین قادر نیستند بازوی خود را از شانه بالاتر ببرند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری مطلب: