تجربه های موفق درمان مفصل با پرولوزون

تجربه های موفق درمان مفصل با پرولوزون

تعریف ساده پرولوزون

پرولوزون از ترکیب دو کلمه اوزون (ozone) و پرولی (proli) به معنی تکثیر و بازسازی ایجاد شده است. معنی لغوی این اصطلاح، بازسازی بافت ها با استفاده از اوزون است. توجه به معنی اصطلاح پرولوزون، به آشنایی با تکنیک پرولوزون تراپی کمک می کند. Proli کوتاه شده کلمه Proliferation به معنی تکثیر است؛ بنابراین پرولوزون تراپی باعث رشد و تکثیر بافت های جدید می شود و از این طریق به بهبودی بافت مفصل ها و رباط های آسیب دیده کمک می کند.

با تکنیک پرولوزون تراپی بیشتر آشنا شوید

پرولوزون با تزریق مخلوط اکسیژن و اوزون، یک نوع درمان هومیوپاتی (هومیوپاتی روش درماني خاصي است که با ايجاد تغيير متناسب در سيستم حياتي بدن و تحريك سيستم ايمني بيمار، باعث درمان می شود) محسوب می شود. اوزون تراپی برای انواع دردهای اسکلتی-عضلانی و مفصلی از جمله گردن درد شدید، آسیب روتاتور کاف، کمر درد، آرتروز زانو و ران، دیسک کمر و درد آرنج و شانه مفید است.
اوزون تراپی یک روش غیرجراحی و یک درمان دائمی برای دردهای شدید و مزمن به شمار می رود. پرولوزون باعث درمان بافت همبند تولید کننده کلاژن و ترمیم و بازسازی بافت های همبند آسیب دیده در داخل و یا نزدیک به مفصل می شود. ترمیم بافت های آسیب دیده درمان دردهای شدید و مزمن را برای همیشه درمان می کند.

از زبان بیماران بشنوید

knee_pain زانو درد

بیمار مبتلا به زانو درد

در هر دو زانوی خود درد شدیدی داشتم؛ این درد در زانوی چپم به قدری شدید بود که به سختی می توانستم سنگینی بدنم را روی پای چپم قرار دهم و برای راه رفتن نیز مشکل داشتم. زانو درد در طول شب بارها مرا از خواب بیدار می کرد. درمان زانو دردم را زیر نظر متخصص درد در کلینیک درد آغاز کردم. درد زانوی راستم در مدت زمان کوتاهی بعد از درمان با اوزون به طور کامل بهبود پیدا کرد؛ اما زانوی چپم همچنان مشکل داشت. با پیگیری درمان بعد از گذراندن چهار جلسه اوزون درمانی دیگر، درد زانوی چپم نیز به طور کامل بهبودی پیدا کرد. حالا بعد از مدت ها می توانم تا 10 ساعت بی وقفه و بدون احساس درد، راه بروم.

شانه درد

چندین سال بود که در شانه سمت راستم احساس درد می کردم. وقتی شانه ام را 90 درجه می چرخاندم دردم خیلی شدید می شد. به همین خاطر نمی توانستم روی تخته بنویسم؛ این موضوع برای من که یک معلم هستم مشکل بسیار بزرگی بود. حتی لمس کردن نیز باعث درد شدید در شانه ام می شد. در مجموع سه جلسه (هر دو هفته یک بار) تحت درمان با اوزون قرار گرفتم. بعد از جلسه اول تغییر زیادی احساس نکردم؛ اما بعد از جلسه دوم کاهش زیادی در شانه دردم ایجاد شد و بعد از پایان جلسه سوم به طور کامل از شانه درد خلاص شدم.

رهایی از درد بعد از 27 سال کمر درد

27 سال بود که دچار کمر درد بودم. سه جلسه تحت درمان با اوزون قرار گرفتم؛ حالا بعد از سال ها بدون کمر درد زندگی می کنم.
بیشتر بخوانید:
پیشگیری و درمان سرطان با سه اتم اکسیژن
اوزون با راه های طبیعی درد را درمان می کند
امواج رادیویی، آبی بر آتش عصب درد

منابع

http://www.nwimed.com//

http://georgekramermd.com//

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری مطلب: