دردهای قفسه سینه از کجا می آیند

دردهای قفسه سینه از کجا می آیند

اولین موضوعی که بعد از شنیدن درد قفسه سینه به ذهن می رسد، سکته قلبی است؛ اما درد قفسه سینه علت های دیگری نیز دارد که نباید از آن ها غافل بود. اختلالات ریه، مری، عضلات، دنده ها و اعصاب می تواند منجر به ایجاد درد قفسه سینه شود. برخی از این علت ها برای سلامتی خطرناک هستند؛ بنابراین اگر احساس درد در قفسه سینه می کنید و علت آن را نمی دانید، لازم است با پزشک مشورت کنید.

اختلالات عضلانی، اسکلتی و اعصاب

آسیب قفسه سینه در اثر سقوط کردن یا تصادف و نیز کار کشیدن بیش از حد از آن، باعث درد قفسه سینه می شود. دلیل دیگر درد قفسه سینه ویروس ها هستند. موارد زیر، سایر علت های درد قفسه سینه به شمار می روند:

  • مشکلات دنده
  • فشار عصبی
  • زونا

مشکلات ریوی

درد ناشی از مشکلات ریوی در قفسه سینه از علت های زیر ناشی می شود:

  • پلوریت
  • ذات الریه یا آبسه ریه (پنومونی)
  • آمبولی ریوی
  • پنوموتوراکس (وجود هوا در حفره جنب می‌باشد که مانع بازشدن کامل ریه می‌شود)
  • آسم

اوزون در درمان بیماری های خاص

اوزون درمانی، به معنی استفاده از گاز اوزون در درمان شرایط خاص پزشکی است. بیماری های مختلفی مانند تضعیف دیسک ستون فقرات، دیابت، بیماری های قلبی، سرطان و بیماری چشمی دژنره شدن عضلات و نیز پارکینسون با اوزون درمان می شوند. اوزون همچنین قادر است آبسه و انواع عفونت ها را درمان کند.
اوزون ویژگی های مثبت زیادی در درمان بیماری ها دارد. بعد از فلوراید و رادیکال هیدروکسیل، اوزون قوی ترین اکسیدکننده محسوب می شود. ویژگی های مثبت گاز اوزون باعث ایجاد ترکیبات دیگری از اوزون در بدن می شود که پاسخ های آنزیمی خاصی را تحریک می کنند. اوزون می تواند در تمام انواع بیماری هایی که هنگام ابتلا به آن ها اکسیداسیون در بدن اتفاق می افتد استفاده شود؛ مانند بیماری های قلبی عروقی، بیماری های دژنراتیو، بیماری های عصبی، آرتروز و دیابت.

استفاده ار اوزون در درمان سرطان

بیماران سرطانی را می توان به کارخانه تولید رادیکال های آزاد تشبیه کرد. درمان سرطان با استفاده از روش های قدیمی، باعث ایجاد رادیکال های آزاد بیشتری در بدن می شود. در صورت انجام درمان های قدیمی، سلول های سالم نیز در اثر حضور اکسیدکننده ها آسیب می بینند. روش های قدیمی درمان سرطان، به مغز استخوان آسیب وارد می کنند که این موضوع سیستم ایمنی را دچار اشکال می کند.
بیشتر بخوانید:
درمان سرطان، مشکلات مفصل ها و انواع دآرتروز با اوزون درمانی
اوزون با راه های طبیعی درد را درمان می کند
تجربه های موفق درمان مفصل با پرولوزون
راه هایی برای مقابله با بعد روانی درد
درد از دیدگاه روانی

منابع

http://www.oxigeno-ozonoterapia.com/catid=1%3Alatest-news&Itemid=1

http://www.webmd.com/pain-management/guide/

http://www.webmd.com/vitamins-supplements/

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری مطلب: